Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Jarczów

Szczegółowe dane komórki

Nazwa komórki
Stanowisko ds. Księgowości Podatkowej I
Telefon
84 663 45 19 wew. 45
Fax
84 663 45 06
Email


Komórka nadrzędna

Pracownicy

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
stanowisko d/s księgowości podatkowej
Okres obejmowania stanowiska:
od 2013-03-24
Godziny przyjęć i nr pokoju:

Pokój nr 7

 

7:00 - 15:00

Obowiązki:
  • Prowadzenie kart gospodarstw i rejestrów wymiarowych oraz innych rejestrów w zakresie zobowiązań pieniężnych dla wszystkich sołectw Gminy Jarczów.

  • Sporządzanie informacji podatkowych oraz przekazywanie ich właściwym organom podatkowym.

  • Zbieranie i wykorzystywanie informacji i deklaracji do wymiaru podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego oraz ulg podatkowych stosowanych przy wymiarze i dokonywanie wymiaru tych należności.

  • Sporządzanie nakazów i rejestrów wymiarowych na zobowiązania pieniężne i inne należności oraz zabezpieczenie prawidłowego doręczania nakazów płatniczych.

  • Sporządzanie sprawozdań o wynikach wymiaru zobowiązań podatkowych i innych należności oraz innych wymaganych sprawozdań.

  • Prowadzenie spraw z zakresu odraczania, rozkładania na raty i umarzania podatków, opłat i innych należności.

  • Realizacja zadań wynikających z ustawy o pomocy publicznej i sporządzanie sprawozdań w tym zakresie.

  • Prowadzeni spraw z zakresu postępowania wyjaśniającego w sprawach odwoławczych od decyzji.

  • Prowadzenie spraw z zakresu realizacji ustawy o podatkach i opłatach lokalnych.

  • Wydawanie zaświadczeń o stanie majątkowym.

  • Udzielanie informacji niezbędnych do prowadzenia egzekucji.

  • Współdziałanie z KRUS w sprawach świadczeń dla rolników.

  • Przygotowywanie projektów decyzji w przedmiocie podatków i opłat lokalnych oraz prowadzenia kontroli w tym zakresie.

  • Przygotowywanie decyzji w przedmiocie zwrotu akcyzy zawartej w cenie oleju napędowego dla rolników.

  • Przestrzeganie przepisów ustawy o ochronie danych osobowych.


(Pokaż pracowników archiwalnych)

Pracownicy archiwalni

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
stanowisko d/s podatków
Okres obejmowania stanowiska:
od 2013-03-24 do 2018-12-27
Godziny przyjęć i nr pokoju:

Pokój nr 7

 

7:00 - 15:00

Obowiązki:
  • Prowadzenie i księgowanie przypisów i odpisów oraz wpłat i zwrotów zobowiązań pieniężnych i innych należności z tytułu podatku rolnego, leśnego i od nieruchomości.

  • Prowadzenie wpłat sołtysów i inkasentów celem ustalenia prowizji.

  • Bieżące analizowanie terminowości spłacania przez zobowiązanych należności podatkowych, a w szczególności:

    • terminowe wystawianie zalegających upomnień i tytułów wykonawczych oraz niezwłoczne przekazywanie właściwym komórkom egzekucyjnym,
    • bieżące prowadzenie ewidencji tytułów wykonawczych.
  • Prowadzenie rejestru przypisów i odpisów.

  • Sporządzanie sprawozdań z należności podatkowych.

  • Wykonywanie czynności dotyczących przesłuchania świadków.

  • Prowadzenie rejestru wydawanych druków ścisłego zarachowania.

  • Przestrzeganie przepisów ustawy o ochronie danych osobowych.


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
ds. podatków, gospodarki gruntami i działalności gospodarczej
Okres obejmowania stanowiska:
od 2020-03-11 do 2021-02-23
Godziny przyjęć i nr pokoju:

pok. nr 7

7:00-15:00

Obowiązki:
  • Prowadzenie i księgowanie przypisów i odpisów oraz wpłat i zwrotów zobowiązań pieniężnych i innych należności z tytułu podatku rolnego, leśnego i od nieruchomości.

  • Prowadzenie wpłat sołtysów i inkasentów celem ustalenia prowizji.

  • Bieżące analizowanie terminowości spłacania przez zobowiązanych należności podatkowych, a w szczególności:

    • terminowe wystawianie zalegających upomnień i tytułów wykonawczych oraz niezwłoczne przekazywanie właściwym komórkom egzekucyjnym,
    • bieżące prowadzenie ewidencji tytułów wykonawczych.
  • Prowadzenie rejestru przypisów i odpisów.

  • Sporządzanie sprawozdań z należności podatkowych.

  • Wykonywanie czynności dotyczących przesłuchania świadków.

  • Prowadzenie rejestru wydawanych druków ścisłego zarachowania.

  • Przestrzeganie przepisów ustawy o ochronie danych osobowych.


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Sroga Paweł
Data wytworzenia informacji:
2011-12-22
Osoba wprowadzająca informację:
Dodano do BIP dnia:
2011-12-22